Яковлєва Ольга МиколаївнаYakovlieva Olha MykolaivnaЗозуля ІринаZozulia Iryna2020-10-082020-10-082020Яковлєва, О. М. Графічний метод розв’язання текстових задач як інструмент розвитку нестандартного мислення учнів [Текст] / О. М. Яковлєва, І. А. Зозуля // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 50–51.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9318Розглянуто застосування графічного методу для розв’язання текстових задач з лінійними залежностями між даними. За допомогою графіку схематично зображується зв'язок між величинами, що розглядаються в задачі, та геометричними міркуваннями досліджується рішення задачі. Застосування графічного методу робить розв’язання задачі наочним, допомагає визначити кількість розв’язків задачі, сприяє розвитку та тренування нестандартного мислення учня.The use of the graphical method for solving text problems with linear relationships between data is considered. Using the graph, the relationship between the quantities that are considered in the problem is schematically depicted, and the solution to the problem is studied by geometric reasoning. The use of the graphical method makes the solution to the problem visual, helps to determine the number of solutions to the problem, contributes to the development and training of non-standard thinking of the pupil.ukграфічний методтекстові задачілінійні залежностінестандартне мисленняgraphical methodtext problemslinear dependenciesnon-standard thinkingГрафічний метод розв’язання текстових задач як інструмент розвитку нестандартного мислення учнівGraphical Method for Solving Text Problems as a Tool for the Development of Innovative Thinking in PupilsArticle