Колісник Катерина ВолодимирівнаKolisnyk Kateryna VolodymyrivnaКсенофонтова Марина МиколаївнаKsenofontova Maryna Mykolaivna2025-06-102025-06-102024Колісник К. Територіальний брендинг як інструмент підвищення інвестиційної привабливості сфери туризму України [Текст] / К. Колісник, М. Ксенофонтова // Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, (17–18 квітня 2024 року, м. Суми) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 109–115.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17095У статті розглядається територіальний брендинг як ключовий інструмент для підвищення інвестиційної привабливості сфери туризму в Україні. Аналізуються методології та стратегії брендування територій, висвітлюються кращі вітчизняні та міжнародні практики, пропонуються практичні рекомендації щодо їх впровадження. Робота надає економічне обґрунтування ефективності брендингових ініціатив та висвітлює їх роль у розвитку регіонального туризму, зокрема через покращення марке- тингової стратегії та створення привабливого іміджу територій.The article considers territorial branding as a key tool for increasing the investment attractiveness of tourism in Ukraine. The methodologies and strategies of territory branding are analyzed, the best domestic and international practices are highlighted, and practical recommendations for their implementation are offered The work provides an economic rationale for the effectiveness of branding initiatives and highlights their role in the development of regional tourism, in particular through the improvement of the marketing strategy and the creation of an attractive image of the territories.ukтуризмтериторіальний брендингінвестиційна привабливістьіміджtourismterritorial brandinginvestment attractivenessimageТериторіальний брендинг як інструмент підвищення інвестиційної привабливості сфери туризму УкраїниTerritorial Branding as a Tool for Increasing the Investment Attractiveness of Ukraine's Tourism SectorArticle