Кирилюк В. В.Kyryliuk V. V.2018-02-052018-02-052012Кирилюк, В. В. Використання засобів інтерактивних технологій на заняттях гуманітарного циклу під час підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної діяльності [Текст] / В. В. Кирилюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 235–244.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3898У статті розглянуто зміст поняття «засоби інтерактивних технологій», наведено приклади інтерактивних вправ, які були використані на заняттях гуманітарного циклу «Педагогіка і психологія», «Англійська мова» під час проведення експериментального дослідження на базі Національної академії Державної прикордонноїслужби України імені Богдана Хмельницького.In the article the author has examined the content of the notion «interactive technologies means», has made examples of the used interactive technologies at the humanitarian subjects «Pedagogics and Psychology», «The English Language» while pursuing an experimental study at the National academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnytskyi.ukінтерактивні технологіїзасоби інтерактивних технологійпрофесійна діяльність майбутніх офіцерів-прикордонниківinteractive technologiesinteractive technologies meansprofessional activity of the future border guard officersВикористання засобів інтерактивних технологій на заняттях гуманітарного циклу під час підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної діяльностіUsage of Interactive Technologies Means at the Humanities to Prepare Future Border Guard OfficersArticle