Рибалка Лариса ІгорівнаRybalka Larysa Ihorivna2019-03-052019-03-052019Рибалка, Л. І. Розвиток звязного мовлення дітей дошкільного віку за допомогою мнемотехніки [Текст] / Л. І. Рибалка // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 15 лютого 2019 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2019. – С. 109–113.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6821У статті розкрито теоретико- методологічні основи застосування методів мнемотехніки для засвоєння різноманітної навчальної інформації в дошкільних навчальних закладах.The article reveals the theoretical and methodological basis for using mnemonic techniques for the assimilation of a variety of educational information in pre-school institutions.ukпам’ятьмнемотехнікамнемоквадратимнемотаблицісловниковий запасзв’язне мовленняmemorymnemonictechniquesmnemo-squaresmnemotablesvocabularyconnected speechРозвиток звязного мовлення дітей дошкільного віку за допомогою мнемотехнікиDevelopment of Tied Speech of Children of Preschool Age with the Help of MnemotechnologyArticle