Дахер К. А.Dakher K. A.2021-05-202021-05-202011Дахер, К. А. Впровадження білінгвістичної моделі навчання математичних дисциплін з метою підвищення конкурентоспроможності випускників економічного профілю [Текст] / К. А. Дахер // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2011» / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми, 2011. – Ч. 2. – С. 20–22.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10805Для підвищення конкурентоспроможності випускників економічного профілю пропонується впровадити в навчальний процес білінгвістичну модель навчання математичним дисциплінам. Розглядаються об’єктивні причини для її впровадження, наводиться сама модель, її основа, функції, унікальні можливості її реалізації та перспективи її втілення.In order to increase the competitiveness of the economical profile graduates implementation of the bilingual model of teaching mathematical disciplines is proposed. Considered the objective reasons that bring to necessity of its implementation into teaching process, described the bases of the model, its functions and the unique possibilities of its realization and the perspectives of its application.ukбілінгвістична моделькомпетенціякомунікаційно-діяльносний підхідконкурентоспроможністьbilingual modelcompetencecommunicative-activity approachcompetitivenessВпровадження білінгвістичної моделі навчання математичних дисциплін з метою підвищення конкурентоспроможності випускників економічного профілюImplementation of the Bilingual Model of Teaching Mathematical Disciplines in Order to Increase the Competitiveness of the Economical Profile GraduatesArticle