Ласточкіна Олена ВолодимирівнаLastochkina Olena VolodymyrivnaСтепанченко Жанна ОлександрівнаStepanchenko Zhanna Oleksandrivna2019-02-212019-02-212019-02-15Ласточкіна, О. В. Пізнавальні ігри як засіб розвитку лексико-граматичної складової усного мовлення старших дошкільників [Текст] / О. В. Ласточкіна, Ж. О. Степанченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 33–36.2524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6716У статті подано характеристику та умови проведення пізнавальних ігор, що призначені для логокорекційної роботи з дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення.В статье рассмотрена характеристика и условия проведения познавательных игр, которые могут быть использованы в коррекционном процессе для дошкольников с общим недоразвитием речи.The article describes the characteristics and conditions of the cognitive games. These games can be used in the process of correcting severe speech disorders of preschoolers.ukпізнавальні ігризагальне недорозвинення мовленнялексико-граматична складова мовленняобщее недоразвитие речипознавательные игрылексико-грамматическая сторона речиcognitive gamesgeneral speech underdevelopmentlexical and grammatical side of speechПізнавальні ігри як засіб розвитку лексико-граматичної складової усного мовлення старших дошкільниківCognitive Games as a Means of Development of the Lexical-Grammatical Component of Oral Speech of Senior PreschoolersArticle