Магда В. І.Mahda V. I.Бережна Г. В.Berezhna H. V.2019-11-182019-11-182009Магда, В. І. Дослідницький метод навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у профільних класах [Текст] / В. І. Магда, Г. В. Бережна // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 117–124.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7956Розглянута роль і основні завдання дослідницького методу навчання як засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Показано, що дослідницький та творчий методи, як особливі методи вивчення хімії, найбільш доцільно використовувати в профільних класах.The article analyzes the role and aims of the research method of teaching as a means of stimulation of educational and cognitive activities of students. It is proved that the best results are achieved while using the research and creative methods as specific methods of teaching Chemistry are used in specialized classes.ukдослідницький метод навчаннянавчально-пізнавальна діяльність учнівхіміяпрофільні класиresearch method of teachingeducational and cognitive activities of studentsChemistryspecialized classesДослідницький метод навчання як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у профільних класахResearch Method as a Way to Activate Educational and Cognitive Activities of Students in Specialized ClassesArticle