Конограй Ірина ВолодимирівнаKonohrai Iryna Volodymyrivna2021-07-122021-07-122021Конограй, І. В. Особливості використання індивідуального підходу в процесі організації корекційно-розвивальної роботи [Текст] / І. В. Конограй // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 78–85.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11054У статті проаналізовано особливості використання індивідуального підходу в процесі організації корекційно-розвивальної роботи. Запропоновано визначення корекційно-розвивальної роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. Акцентовано увагу на специфіці застосування індивідуального підходу в роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Окреслено особливості використання індивідуального підходу у корекційно-розвивальній роботі з дітьми з порушеннями інтелекту.The article analyzes the features of using an individual approach in the process of organizing correctional and developmental work. The definition of correctional and developmental work with children with intellectual disabilities is proposed. Emphasis is placed on the specifics of the application of an individual approach in working with children with intellectual disabilities. The peculiarities of using an individual approach in correctional and developmental work with children with intellectual disabilities are outlined.ukіндивідуальний підхідкорекційно-розвивальна роботаучні з інтелектуальними порушенняминавчально-виховний процесindividual approachcorrectional and developmental workstudents with intellectual disabilitieseducational processОсобливості використання індивідуального підходу в процесі організації корекційно-розвивальної роботиFeatures of Using an Individual Approach in the Process of Organizing Correctional and Developmental WorkArticle