Докучина Тетяна ОлександрівнаDokuchyna Tetiana OleksandrivnaПрошина АннаProshyna Anna2023-10-042023-10-042023Прошина А. Стимулювання до навчання учнів з інтелектуальними порушеннями [Текст] / А. Прошина ; науковий керівник Т. Докучина // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 236–240.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13891Стаття присвячена проблемі стимулювання до навчання учнів з інтелектуальними порушеннями. Здійснено теоретичний аналіз проблеми стимулювання до навчання учнів з інтелектуальними порушеннями. Обґрунтовано необхідність застосування стимулювання до навчання дітей з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховному процесі. Представлено результати емпіричного дослідження проблеми стимулювання до навчання учнів з інтелектуальними порушеннями.The article is devoted to the problem of stimulating students with intellectual disabilities to study. A theoretical analysis of the problem of stimulating students with intellectual disabilities to study was carried out. The necessity of applying stimulation to the education of children with intellectual disabilities in the educational process is substantiated. The results of an empirical study of the problem of stimulating students with intellectual disabilities to study are presented.ukметоди стимулюванняучнів з інтелектуальними порушеннямивчителі-дефектологинавчально-виховна діяльністьmethods of stimulationstudents with intellectual disabilitiesspecial education teacherseducational activitiesСтимулювання до навчання учнів з інтелектуальними порушеннямиFeatures of Stimulation to Education of Students With Intellectual Disabilities in Younger ClassesArticle