Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-01-052018-01-052003Сбруєва, А. А. Тенденції реформування змісту освіти в розвинених країнах в контексті глобалізації [Текст] / А. А. Сбруєва // Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка і психологія. ‒ Чернівці : Рута, 2003. – Вип. 177. – С. 163−169.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3448Стаття присвячена характеристиці впливу глобалізації на сучасні реформи курикулуму загальної середньої школи. Піддані аналізу принципи неоліберальної ідеології сучасних реформ; проаналізовано особливості реалізації стандарто-орієнтованих реформ у розвинених англомовних країнах; звернено увагу на суперечності та труднощі реформ.The article is devoted to the characteristics of the influence of globalization on the modern curriculum reforms. The neoliberal theoretical frame of the modern reforms is mentioned; the peculiarities of the standards-oriented reforms in the developed Anglophone countries are analyzed; the contradictions and the pitfalls of the reforms are pointed out.ukpеформаreformкурикулумcurriculumзагальна середня освітаsecondary educationшколаschoolрозвинуті країниdeveloped countriesглобалізаціяglobalizationТенденції реформування змісту освіти в розвинених країнах в контексті глобалізаціїThe Tendencies of Curriculum Reforms in the Developed Countries in the Context of GlobalizationArticle