Стефіна Надія ВасилівнаStefina Nadiia Vasylivna2018-12-192018-12-192010Стефіна, Н. В. Формування естетичних потреб як засіб активізації творчої діяльності молодших школярів [Текст] / Н. В. Стефіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 172–182.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6244У статті розглянуто проблеми ефективного формування естетичних потреб молодших школярів на засадах принципів інтеграції та діяльнісно-творчого підходу до навчання і виховання. Обґрунтоване можливість модернізації творчої діяльності на уроках музики у молодших класах за допомогою інтеграції видів мистецтва спрямування учнів до активної ігрової творчості. Завдячуючи ігровій діяльності у молодших школярів виникають естетичні потреби, велике бажання приймати в ній участь. Адже сформоване в ігровій діяльності ціннісне відношення до художнього твору сприяє розвитку у дітей здібності до творення.In a lecture the problems of the effective forming of aesthetic necessities are examined junior schoolboys on the basis of principles of integration and activity-creative going near teaching and education. An upgradability creative activity is grounded on the lessons of music in junior classes by integration of types of art, orientation of student on active playing activity.ukпотребаестетична потребатворчістьтворча діяльністьтворчі здібностіграімпровізаціяdemand and aesthetic needscreativitycreative workcreativitygame improvisationФормування естетичних потреб як засіб активізації творчої діяльності молодших школярівForming aesthetic necessities as a method of activation of creative activity of junior schoolboysArticle