Левченко ІннаLevchenko InnaБондаренко Юлія АнатоліївнаBondarenko Yuliia Anatoliivna2024-07-222024-07-222024Левченко І. Активізація учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку до вивчення математики [Текст] / І. Левченко, Ю. Бондаренко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 149–153.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15250У статті автором визначено і описано психолого-педагогічні умови активізації учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку до вивчення математики. Автором визначено форми, методи, прийоми, засоби відповідно до виділених психолого-педагогічних умов.In the article, the author defines and describes the psychological andpedagogical conditions for the activation of elementary school students with delayed mental development before studying mathematics. The author has defined the forms, methods, methods, means in accordance with the selected psychological and pedagogical conditions.ukучні початкових класівзатримка психічного розвиткууроки математикипсихолого-педагогічні умовиprimary school studentsmental retardationmathematics lessonspsychological and pedagogical conditionsАктивізація учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку до вивчення математикиActivation of Primary School Students with Mental Retardation to Study MathematicsArticle