Каленик Михайло ВікторовичБорисенко АнастасіяKalenyk Mykhailo ViktorovychBorysenko Anastasiia2024-12-062024-12-062023Каленик М. В. Проблеми організації навчання фізики в дистанційному форматі [Текст] / М. В. Каленик, А. М. Борисенко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції (10 листопада 2023р., м. Суми) / упорядник О. С. Чашечникова. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – С. 96–99.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16083Розглядається проблема сучасної освіти – необхідність формування навчальної компетентності учнів для самостійного навчання, адже завдяки переходу до дистанційних форм навчання, зростає обсяг самостійної роботи. Висвітлюється важливість організації занять з урахуванням можливих проблем і забезпеченням ефективного навчання, а також наголошується на необхідності покращення методичної та технічної підтримки дистанційної освіти. Аналізуються різні аспекти організації дистанційних занять, зокрема, як вивчення нового матеріалу, розв'язування задач та проведення лабораторних робітThe article considers the problem of modern education - the need to form students' learning competence for independent learning, because due to the transition to distance learning, the amount of independent work is increasing. The author highlights the importance of organizing classes taking into account possible problems and ensuring effective learning, and emphasizes the need to improve the methodological and technical support for distance education. The article analyzes various aspects of organizing distance learning, including learning new material, solving problems, and conducting laboratory work.ukдистанційне навчаннянавчання фізикисамостійна роботалабораторні роботирозв'язування задачdistance learningteaching physicsindependent worklaboratory workproblem solvingПроблеми організації навчання фізики в дистанційному форматіProblems of Organizing Physics Teaching in a Distance FormatConferencePapers