Гаращук Кирило ВолодимировичHarashchuk Kyrylo Volodymyrovych2019-01-102019-01-102010Гаращук, К. В. Школи-маяки як інноваційний структурний компонент системи британської середньої освіти кінця ХХ - початку ХХІ століття [Текст] / К. В. Гаращук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 110–120.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6491У статті проаналізовано роботу шкіл-маяків, що стали важливим інноваційним компонентом структурної реформи британської середньої освіти кінця XX - початку XXI cm. З'ясовано функції шкіл-маяків у системі освіти Англії досліджуваного періоду. Доведено, що вивчення досвіду роботи британських інноваційних навчальних закладів і творче його застосування може сприяти успішному входженню України у світовий освітній простір.The article analyses the work of beacon schools which became an important innovative structural component of reforming British secondary education of the end of XX - beginning of XXI century. The functions of beacon schools in the differentiating education system in England of the investigated period are clarified. The author proves that the study of the experience of such British innovative educational establishments functioning and their creative implementing can facilitate Ukraine's inclusion in world education area.ukосвітареформуванняшкола-маякпедагогічна діяльністьпрогресивний педагогічний досвідструктурна інноваціяeducationreformingbeacon schooleducation activityprogressive educational experiencestructural innovationШколи-маяки як інноваційний структурний компонент системи британської середньої освіти кінця ХХ - початку ХХІ століттяBeacon Schools аs Innovative Structural Component оf British Secondary Education System оf the end of XX - Beginning of XXI CenturyArticle