Прудченко Інна ІванівнаPrudchenko Inna Ivanivna2016-12-212016-12-212012Прудченко, І. І. Категоріально-процесуальна реконструкція вищої освіти: ієрархізація процесів навчання, підготовки, освіти [Текст] / І. І. Прудченко // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – № 2 (6). – С. 193–205.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/669У статті виявлено специфіку функціонування понять «навчання», «підготовка», «освіта» у вищій школі. Здійснено ієрархізацію означених процесів за трьома етапами, що характеризують особистісно-професійне становлення молодої людини. Відповідно до них визначено рівні професіоналізму майбутнього спеціаліста: учнівський, ремісничий і креативний.The specific of functioning of concepts is educed «educating», «preparation», «education» at higher school. Hierarchy of the distinguished processes is carried out after three stages, which characterize the personality-professional becoming of young man. In accordance with them the levels of professionalism of future specialist are certain: student’s, handicraft and creative.ukнавчанняeducatingпідготовкаpreparationосвітаeducationвища освітаhigher educationзміст навчанняcontent of educatingзміст підготовкиcontent of preparationзміст освітиcontent of educationКатегоріально-процесуальна реконструкція вищої освіти: ієрархізація процесів навчання, підготовки, освітиCategory-Procedural Reconstruction of Higher Education: Hierarchy Processes of Educating, Preparation, EducationArticle