Коваленко Олександр ВікторовичKovalenko Oleksandr Viktorovych2019-04-032019-04-032016-12Коваленко, О. В. Педагогічна проблема формування маркетингової культури майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи та шляхи її розв’язання [Текст] / О. В. Коваленко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / Херсонський державний університет. – Херсон, 2016. – №74 (LXXIV), Том 2. – С. 132–136.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7077В даній статті визначається місце маркетингової культури в структурі професійно важливих якостей особистості фахівця готельно-ресторанної справи; аналізуються різноманітні підходи до розкриття сутності маркетингової культури фахівця; обґрунтована модель процесу формування маркетингової культури майбутніх фахівців сфери обслуговування у ВНЗ. Також теоретично обґрунтовано взаємозв’язок структурних компонентів маркетингової культури майбутнього менеджера сфери обслуговування та критерії її оцінювання.This article focuses on identifying the place of marketing culture in the structure of professionally important qualities of the personality of a specialist in the hotel and catering industry; analysis of various approaches to uncovering the essence of marketing culture of a specialist; provision of a rationale for the model of formation process of marketing culture of future specialists in the sphere of service sector in higher educational establishments. Moreover, the interconnection of structural components of marketing culture of a future manager in the sphere of service sector and criteria for its assessment are justified.ukмаркетингтуризмсфера обслуговуванняпедагогічна модельпедагогічна проблемамаркетингова культурапедагогічний процескомпоненти маркетингової культуриmarketingtourismservice sectorpedagogical modelpedagogical problem marketing culturepedagogical processcomponents of marketing cultureПедагогічна проблема формування маркетингової культури майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи та шляхи її розв’язанняThe Pedagogical Problem of Forming the Marketing Culture of Future Specialists in the Hotel and Catering Industry and Ways to Solve itArticle0000-0003-1043-6679