Лазарєва Тетяна АнатоліївнаLazarieva Tetiana Anatoliivna2017-12-062017-12-062013Лазарєва, Т. А. Виробничі функції інженера-технолога харчової галузі як основа формування змісту творчої професійної підготовки [Текст] / Т. А. Лазарєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 237–246.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3055У статті проведено аналіз професійної діяльності інженера-технолога харчової галузі. Визначено, що в умовах швидкого розвитку галузі потребують аналізу виробничі функції інженера-технолога з метою визначення інноваційного змісту навчання майбутніх фахівців. Виділено основні виробничі функції інженера-технолога, а саме технологічну, організаційно-управлінську, експлуатаційну, проектну, науково-дослідну. Проведено їх аналіз та визначено зміст. Доведено, що виробничі функції містять значний рівень творчої компоненти у їх виконанні. Запропоновано розробити систему змісту професійного навчання майбутніх інженерів-технологів харчової галузі на основі змісту виробничих функцій, що дозволить формувати конкурентоспроможного фахівця.The analysis of professional activity of the engineer-technologist of the food industry is given in the article. Production functions of the engineer-technologist with a view to identifying innovative content of the education of future specialists are required analysis. The basic production functions engineers are technological, organizational, managerial, operational, design, research and development. The author analyses them and determines their content. It is shown that the production functions contain a significant level of creative components in their performance. An elaborate system of content training future engineers of food industry on content-based production functions that will generate competitive specialist is proposed in the article.ukхарчова галузьінженер-технологпрофесійна діяльністьвиробничі функціїінноваціїтворчі компонентипрофесійна підготовказміст навчанняfood industryengineer-technologistprofessional activityproduction functionsinnovationscreative componentstraininglearning contentВиробничі функції інженера-технолога харчової галузі як основа формування змісту творчої професійної підготовкиProduction Functions of the Engineer-Technologist of the Food Industry as a Basis of the Content of Creative TrainingArticle