Плохута T. M.Plokhuta T. M.2019-11-222019-11-222009Плохута, Т. М. Науково-технологічні основи тестування навчальних досягнень студентів [Текст] / Т. М. Плохута // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 252–262.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8056В цій статті досліджується ґенеза одного з основних методів педагогічної діагностики – тестування. Розкривається наукова сутність тестової технології та її переваги над такими традиційними методами контролю як усне та письмове опитування. Детально досліджуються такі якісні характеристики тестів як валідність, об’єктивність та надійність; наведена класифікація тестів та тестових завдань.In this article the genesis of one of the main methods of pedagogical diagnostics - testing is researched. The scientific essence of the testing technology and its advantages over other traditional methods of control (oral and writing control) are described. Such qualified characteristics of tests as validity, objectiveness, and reliability are examined in details; the tests and tasks are classified in this article.ukпедагогічна діагностикатестуваннянаукова сутність тестової технологіїметоди контролюписьмове опитуваннявалідністьтестові завданняpedagogical diagnosticsscientific essence of the testing technologymethods of controlvaliditywriting controlteststestingНауково-технологічні основи тестування навчальних досягнень студентівScientific and Technological Bases of Testing of Educational Achievements of StudentsArticle