Артеменко Ольга ВікторівнаArtemenko Olha Viktorivna2021-07-232021-07-232021Артеменко, О. В. Теоретичні основи становлення соціальної компетенції учнів з особливими освітніми потребами [Текст] / О. В. Артеменко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 104–108.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11126У статті здійснено огляд теоретичних основ становлення соціальної компетенції учнів з особливими освітніми потребами. Проаналізовано зміст поняття «соціальна компетенція», визначено її зміст і структуру на основі психолого-педагогічних досліджень. Окреслено специфіку формування і розвитку соціальної компетенції в учнів з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на якісних ознаках соціальної компетенції учнів з особливими освітніми потребами.The article reviews the theoretical foundations of the formation of social competence of students with special educational needs. The content of the concept of «social competence» is analyzed, its content and structure are determined on the basis of psychological and pedagogical research. The specifics of formation and development of social competence in students with special educational needs are outlined. Emphasis is placed on qualitative features of social competence of students with special educational needs.ukстановленнясоціальна компетенціяучні з особливими освітніми потребамиформуваннярозвитокformationsocial competencestudents with special educational needsformationdevelopmentТеоретичні основи становлення соціальної компетенції учнів з особливими освітніми потребамиTheoretical Fundamentals of Formation of Social Competence of Students with Special Educational NeedsArticle