Зварич ІринаZvarych Iryna2020-01-312020-01-312019Zvarych, I. The US Students’ Professionalism Formation [Text] / I. Zvarych // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. – № 8 (92). – С. 3–12. – DOI:10.24139/2312-5993/2019.08/003-012.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8375This article deals with pedagogical approaches to the formation of the US students’ professionalism, highlights approaches to the formation of students’ professionalism of Guy Strickland and Janell Cox; each approach to the formation of the students’ professionalism at Higher Learning Institutions of the United States is analyzed. Following to the principle of historicism, we briefly analyzed the facts that were the impetus to the formation of the students’ professionalism in the United States. In historical consideration, higher education in the United States has certain characteristics, namely, that the type of higher education in the United States has become a general higher education institution, which had a long path of formation. In particular, the method of comparative analysis was used to study approaches to the formation of professionalism of US students and to identify common and different approaches to the formation of students’ professionalism at higher education institutions of Ukraine and the USA.У статті розглянуто педагогічні підходи до формування професіоналізму американських студентів, висвітлено підходи до формування професіоналізму студентів Гая Стрікленда та Джейнлл Кокс; проаналізовано кожен підхід до формування професіоналізму студентів у закладах вищої освіти США та висвітлено викладання навчальної дисципліни американського професора Рейма Джонса, який працював зі студентами в Україні. Дотримуючись методу історизму та компоративного аналізу, ми коротко проаналізували факти, що стали поштовхом до формування професіоналізму студентів США. В історичному плані вища освіта в США має певні характеристики, а саме те, що тип вищої освіти в США став загальною вищою освітою, яка мала довгий шлях становлення. Зокрема, метод компаративного аналізу використовувався для дослідження підходів до формування професіоналізму студентів США і з’ясування спільних та відмінних підходів до формування професіоналізму студентів у закладах вищої освіти України та США. У статті висвітлено толерантність викладача, його вміння використовувати новітні технології, креативність, командна гра, уміння керувати он-лайн технологіями, комунікативність, пошук Інтернет-ресурсів, безперервне навчання, темп відчуття вивчення навчального предмета, адаптація до нових учнів та їх уміння викладати навчальний предмет. З досвіду відомо, що найбільшої уваги щодо підготовки студентів потребую здатність викладача знайти навчальний матеріал, підготувати його для студентів, і безумовно вміння педагога донести цей матеріал до зрозуміння його студентами. Натомість, підготовка студентів як України, так і США до майбутньої професії передбачаю: здатність самостійно здобувати знання; удосконалювати вміння і навички та доводити їх до автоматизму; здатність творчо й критично мислити та обробляти велику кількість інформації; комунікативність; уміння використовувати новітні технології навчання. Для успішної підготовки студентів до корисної праці, зокрема формування професіоналізму, необхідно вивчати зарубіжний досвід та впроваджувати педагогічні підходи в навчальному процесі, ураховуючи власні досягнення й надбання у професійній діяльності викладачів і, зокрема, у діяльності закладів вищої освіти.ukhigher learning institutionpedagogical approachesformation of students’ linguistic professionalismmodern developmentmotivation and skillsзаклад вищої освітипедагогічні підходиформуванняпрофесіоналізм студентіврозвиток освітимотиваціяуміннявикладачThe US Students’ Professionalism FormationФормування професіоналізму студентів СШАArticle0000-0002-3772-448910.24139/2312-5993/2019.08/003-012