Марченко Т. М.Marchenko T. M.2019-02-262019-02-262011Марченко, Т. М. Використання інноваційних технологій у підготовці майбутніх вчителів правознавства [Текст] / Т. М. Марченко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: О. В. Михайличенко, М. Б. Євтух, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2011. – № 1. – С. 86–89.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6759У статті розглядається питання використання інноваційних педагогічних технологій в процесі підготовки майбутнього вчителя правознавства. Сьогодні, професійна підготовка вчителя правознавства потребує якісного оновлення методології, змісту і технологій, поєднання цілісного педагогічного процесу, з урахуванням позитивного досвіду сучасної парадигми освіти.In the article the question of the use of innovative pedagogical technologies is exposed in the system of preparation of future teacher of jurisprudence. Today, professional preparation of teacher of jurisprudence needs high- quality update of methodology, maintenance and technologies, combination of integral pedagogical process, taking into account positive experience of modern paradigm of education.ukінноваційні технологіїсуспільствознавчі дисциплінисуспільствознавствонавчальний процесinnovative technologiessocial science disciplinessocial scienceeducational processВикористання інноваційних технологій у підготовці майбутніх вчителів правознавстваThe Use of Innovative Technologies is in Preparation of Future Teachers of JurisprudenceArticle