Тадеєв Петро ОлександровичTadeiev Petro Oleksandrovych2019-01-112019-01-112010Тадеєв, П. О. Організація навчання обдарованих американських школярів на початку ХХ століття: практичний аспект [Текст] / П. О. Тадеєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 154–163.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6514У статті розглянуто освітні практики для роботи з обдарованими школярами в державних американських школах на початку XX століття. Детально проаналізовано практичний досвід роботи експериментальних класів Г. Віпла, Л. Голінгворт і Л. Стедман та їх вплив на розвиток практики освіти обдарованих у США в XX столітті.The article deals with the educational practice for gifted students in the state American schools at the beginning of XX century. The experimental classes practical experience activities of the famous scientists L. Hollingworth and G. Whipple have been analyzed and theiar influence on the development on theory and practice of the gifted education in xx century in the USA have been defined by the author.ukобдаровані школяріосвіта обдарованихосвітні практикиекспериментальні класи«клас можливостей»прискореннязбагаченнягрупуваннядиференціаціяgifted studentsgifted educationeducational practiceexperimental classes«class of possibilities»accelerationenrichmentgroopingdifferentiationОрганізація навчання обдарованих американських школярів на початку ХХ століття: практичний аспектThe Organization оf Studying оf Gifted American Pupils at the Beginning of the XX Century: Practical AspectArticle