Усата Олена ЮріївнаUsata Olena Yuriivna2019-01-152019-01-152010Усата, О. Ю. Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання [Текст] / О. Ю. Усата // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 407–413.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6549У статті на основі аналізу наукових підходів, виділено провідні напрями організації особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу (філософський, психологічний, педагогічний, методичний), що є підґрунтям для розробки експериментальної моделі підготовки майбутніх фахівців з інформатики під час упровадження відповідних технологій навчання.On the basis of modern scientific approaches, the main directions of personality oriented educational process (philosophical, psychological, pedagogical, methodological), which is the foundation of the appropriate experimental models development, are examined.ukособистісно орієнтовані технології навчанняпровідні напрями організації особистісно орієнтованого навчального процесуpersonally oriented education technologmain directions of personality oriented educational processОсновні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчанняThe Main Directions of the Educational Process оf Informatics Specialists with the Introduction оf Personality Oriented Technologies оf TeachingArticle