Косенко Юрій МиколайовичKosenkoYurii MykolaiovychСиницина АннаSynytsyna Anna2023-10-032023-10-032023Синицина А. Прийоми збагачення активного словника у школярів з інтелектуальними порушеннями на уроках історії [Текст] / А. Синицина ; науковий керівник Ю. Косенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 256–261.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13871У статті наголошено на актуальності розвитку зв’язного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями на уроках історії. Проаналізовано наукові дослідження з проблеми вивчення. Визначено проблеми усвідомлення нових слів історичного змісту школярами зазначеної категорії. Наголошено на тому, що опрацьовані історичні терміни повільно та з великими труднощами вводяться в зв’язне мовлення. У дослідженні наведено найбільш ефективні прийоми збагачення активного словника у школярів з інтелектуальними порушеннями на уроках історії.The article emphasizes the relevance of the development of coherent speech in children with intellectual disabilities in history lessons. Scientific studies on the problem of learning are analyzed. The problems of understanding new words of historical content257 by schoolchildren of the specified category have been determined. It is emphasized that elaborated historical terms are slowly and with great difficulty introduced into coherent speech. The research shows the most effective methods of enriching the active vocabulary of schoolchildren with intellectual disabilities in history lessons.ukактивний словникдіти з інтелектуальними порушеннямиуроки історіїзв’язне мовленняactive vocabularychildren with intellectual disabilitieshistory lessonscoherent speechПрийоми збагачення активного словника у школярів з інтелектуальними порушеннями на уроках історіїActive Vocabulary Enrichment Techniques in Schoolchildren with Intellectual Disabilities on History LessonsArticle