Кравченко Зоя ІванівнаKravchenko Zoia Ivanivna2020-10-082020-10-082020Кравченко, З. І. Роль якісних задач у формуванні математичної компетентності [Текст] / З. І. Кравченко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 33–34.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9309В статті розглянуто значення якісних задач у формуванні математичної компетентності. Описано структуру якісної задачі. Наведено приклад якісної задачі з курсу алгебри і початків аналізу.The article deals with the importance of qualitative sums in the mathematical competence formation. The qualitative sum structure is also described. An example of a qualitative sum is given in the course of Algebra and Basis of Analysis.ukматематична компетентністьякісна задачаструктурапоняттяосвітній процесmathematical competencequalitative sumstructureconceptseducational processРоль якісних задач у формуванні математичної компетентностіThe Role of Qualitative Sums in the Mathematical Competence FormationArticle