Школьний Олександр ВолодимировичShkolnyi Oleksandr VolodymyrovychZakhariichenko Yurii OleksiiovychЗахарійченко Юрій Олексійович2019-09-132019-09-132018Shkolnyi, O. About the Monitoring System of Quality of Preparation to EIA in Mathematics in Ukraine [Text] / O. Shkolnyi, Yu. Zakhariichenko // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2018. – Вип. 2 (12). – С. 5–11.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7493In modern conditions, the relevance of the monitoring of the quality of the preparation for EIA does not raise doubts about the mathematics of senior school pupils. Particularly, very important is the timely diagnosis of existing gaps in the preparation of theoretical material and during solving test tasks of various forms during all the term of studying in grade 11. In this article, we present one of the possible models for organizing a system for monitoring the preparation for the external assessment in mathematics of Ukrainian graduates. We will also develop methodological guidelines for the creation and implementation of diagnostic and training tests during preparation for the independent assessment of the quality of knowledge in mathematics. Special attention is paid to preparation for solving problems of open form with full explanation. In particular, we present here complete solutions, evaluation schemes and methodological comments for such tasks. The given scheme of monitoring organization and the mentioned above methodological recommendations should help to ensure the proper quality of training of graduate pupils to the EIA in mathematics.У сучасних умовах актуальність моніторингу якості підготовки до ЗНО з математики учнів старшої школи сумнівів не викликає. Особливо важливою при цьому є вчасна діагностика наявних прогалин у засвоєнні теоретичного матеріалу та під час розв’язування тестових завдань різних форм протягом всього терміну навчання в 11 класі. У даній статті ми наводимо одну з можливих моделей організації систему моніторингу підготовки до ЗНО з математики українських випускників. Нами також розроблено методичні рекомендації щодо створення і проведення діагностичних та тренувальних тестів під час підготовки до незалежного оцінювання якості знань з математики. Особливу увагу при цьому нами приділено підготовці до розв’язування завдань відкритої форми з повним поясненням. Зокрема, ми наводимо тут повні розв’язання, схеми оцінювання та методичні коментарі до таких завдань. Наведена схема організації моніторингу та згадані методичні рекомендації мають сприяти забезпеченню належної якості підготовки учнів випускних класів до ЗНО з математики.enEIA in mathematicsSFA in mathematicsmonitoring of preparation qualityeducational achievements in mathematicsdiagnostic teststraining teststasks with full explanationЗНО з математикиДПА з математикимоніторинг якості підготовкинавчальні досягнення з математикидіагностичні теститренувальні тестизавдання з повним поясненнямAbout the Monitoring System of Quality of Preparation to EIA in Mathematics in UkraineПро систему моніторингу якості підготовки до ЗНО з математики в УкраїніArticle0000-0002-3131-19150000-0001-7436-343510.5281/zenodo.2643161