Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-262017-04-262014Каленик, М. В. Формування поняття фізична величина в учнів основної школи [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014 – Вип. 6, Ч. 2. – С. 71–76.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1778У статті розглядається зміст поняття фізична величина і визначається які його істотні ознаки повинні бути сформованими в учнів основної школи.In the article the meaning of physical quantity and determined that its essential features to be formed in the secondary school pupils.ukфізична величинаформуванняінтегративна модельцикл процесу навчанняструктурування навчального змістуузагальнені способи діяльностіphysical quantityintegrative modelstructuring educational contentformationloop learning processgeneralized means of activityФормування поняття фізична величина в учнів основної школиFormation of the Concept of a Physical Quantity in Secondary School PupilsArticle