Трифонова О. С.Tryfonova O. S.2018-05-042018-05-042012Трифонова, О. С. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів [Текст] / О. С. Трифонова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С.418–426.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4724У статті подано визначення дефініцій «уміння», «комунікативні вміння», «комунікативно-мовленнєві вміння», класифікацію комунікативних умінь; висвітлено принципи й методику формування комунікативно-мовленнєвих умінь у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.The article gives definition of such notions as: communicative abilities, communicative-speech abilities, classification of communicative abilities; highlights principles and methods of forming communicative-speech abilities of future teachers of preschool educational establishments.ukкомунікативні вміннякомунікативно-мовленнєві вміннямайбутні вихователі дошкільних навчальних закладівcommunicative abilitiescommunicative - speech abilitiesfuture teachers of preschool educational establishmentsФормування комунікативно-мовленнєвих умінь у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівThe Forming of Communicative-Speech Abilities of Future Teachers of Preschool Educational EstablishmentsArticle