Лотиш Лариса ВалеріївнаLotysh Larysa Valeriivna2021-07-152021-07-152021Лотиш, Л. В. Прийоми удосконалення навичок читання в учнів з інтелектуальними порушеннями [Текст] / Л. В. Лотиш // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 243–247.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11083У статті здійснено аналіз робіт науковців з проблематики формування й розвитку навичок читання у молодших школярів із порушеннями інтелекту. Висвітлено методичні прийоми, які дозволяють покращити техніку читання в учнів зазначеної категорії. Наголошено на причинах, які заважають якісно й швидко розвивати досліджуванні навички в учнів спеціальних шкіл. Підкреслюється необхідність кропіткої, довготривалої та систематичної роботи у цьому напрямку.The article analyzes the work of scientists on the formation and development of reading skills in primary school children with intellectual disabilities. Methodical methods that allow to improve reading technique in students of this category are highlighted. Emphasis is placed on the reasons that prevent high-quality and rapid development of research skills in students of special schools. The need for painstaking, long-term and systematic work in this direction is emphasized.ukдіти з порушеннями інтелектуметодичні прийомиудосконалення навичок читанняchildren with intellectual disabilitiesmethodical methodsimprovement of reading skillsПрийоми удосконалення навичок читання в учнів з інтелектуальними порушеннямиTechniques for Improving Reading Skills in Students with Intellectual DisabilitiesArticle