Семеног Олена МиколаївнаSemenoh Olena Mykolaivna2018-01-032018-01-032014Семеног, О. М. Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів-словесників [Текст] / О. М. Семеног // Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації» : матеріали методол. семінару 3 квітня 2014 р., м. Київ : у 2 ч. Ч. 2 / Нац. акад.пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова), В. І. Луговий (заст.голови), О. І. Ляшенко (заст. голови) та ін.]. – Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2014. – С. 181–188.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3409У статті окреслено семантичні поля понять «компетентнісний підхід», «професійна компетентність», «професійна компетенція». Крізь призму компетентнісного підходу з'ясовано змістове наповнення професійних компетенцій (лінгвістичної, мовної, комунікативної, лінгвокультурної, лінгвокраїнознавчої, фольклорної, літературної, педагогічної, психологічної, методичної) та їх реалізацію в навчально-пізнавальній підготовці майбутніх учителів-словесників.This paper outlines the concepts of semantic fields «competence approach», «professional competence». In the light of the competence approach it is found content of professional competences (linguistic, communicative, linguocultural, linguoregional, folklore, literary, educational, psychological and methodological) and their implementation in educational and cognitive training of future teachers-philologists.ukсемантичне полекомпетентнісний підхідпрофесійна компетентністьsemantic fieldscompetence approachprofessional competenceКомпетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів-словесниківCompetent Approach to the Training of Future Teacher-Language TeachersArticle