Фурдуй С. Б.Furdui S. B.2019-10-172019-10-172008Фурдуй, С. Б. Своєрідні гуманістичні підходи особистісно зорієнтованої освіти обдарованих студентів вищого навчального закладу [Текст] / С. Б. Фурдуй // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 90–98.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7713У статті розглядається одна з найважливіших проблем навчально-виховного процесу ВНЗ, робиться спроба розкриття поняття «обдарований студент», своєрідні гуманістичні підходи до навчання та виховання обдарованих студентів вищого навчального закладу на елементах особистісно зорієнтованої освіти в організації професійної підготовки майбутнього фахівця.In the article one of the major problems of teaching and educational process higher school is considered, attempt of disclosing of concept "the gifted student", original humanistic approaches of training and education of the gifted students of a higher educational institution on elements personal focused education in the organization of vocational training of the future expert is given.ukобдарований студентгуманістичні підходиособистісно зорієнтована освітапрофесійна підготовка майбутнього фахівцяgifted studenthumanistic approacheslearner-centered educationtraining of the future expertСвоєрідні гуманістичні підходи особистісно зорієнтованої освіти обдарованих студентів вищого навчального закладуUnique Humanistic Approaches of Learner-Centered Education of Gifted College StudentsArticle