Виселко А. Д.Vyselko A. D.2017-11-142017-11-142013Виселко, А. Д. Методична модель організації навчального процесу за програмою попереднього підготовчого занурення [Текст] / А. Д. Виселко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 199–209.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2827У статті описується методична модель організації навчального процесу за програмою попереднього підготовчого занурення, яка виділяє номенклатуру та послідовність видів аудиторної та позааудиторної навчальної діяльності, що мають бути виконаними студентами як для формування та розвитку їх навичок та вмінь англомовної професійної комунікації, так і для оволодіння предметним професійним змістом. Охарактеризовано структуру та зміст мікрокурсів спеціальних дисциплін, що викладаються англійською мовою.The article is devoted to the description of methodological model of teaching process organisation in preliminary preparatory immersion programme that highlights the range and sequence of in-class and out-class learning activities to be done by students to develop their English skills of professional communication and to acquire professional content. Structure and content of microcourses of special disciplines, which are studied in English are characterized.ukпопереднє підготовче зануреннямодельнавчальний процеснавичкивмінняпродуктивні та рецептивні види мовленнєвої діяльностіpreliminary preparatory immersionmodelteaching processesskillsabilitiesproductive and receptive modes of speech activitiesМетодична модель організації навчального процесу за програмою попереднього підготовчого зануренняMethodological Model of Teaching Process Organisation in Preliminary Preparatory Immersion ProgrammeArticle