Сябро С. А.Siabro S. A.2019-11-182019-11-182009Сябро, С. А. Роль когнітивного компонента у структурі готовності учнів основної школи до вибору профілю навчання біологічного спрямування [Текст] / С. А. Сябро // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 216–224.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7976Статтю присвячено суті й ролі когнітивного компонента у структурі готовності учнів основної школи до вибору профілю навчання біологічного спрямування. Схарактеризовано рівні та експериментальні фактори сформованості когнітивної готовності учнів основної школи до вибору профілю навчання біологічного спрямування.Article is dedicated to the essence and role of cognitive component in the structure of the readiness of the students of basic school for the selection of the specialized biological educational direction. Levels and experimental factors of molding of the cognitive readiness of the students of basic school for the selection of the specialized biological education are described.ukкогнітивний компонентнавчання біологічного спрямуваннякогнітивна готовність учнівcognitive componentbiological educational directioncognitive readiness of the studentsРоль когнітивного компонента у структурі готовності учнів основної школи до вибору профілю навчання біологічного спрямуванняRole of Cognitive Component in the Structure of the Readiness of the Students of Basic School for the Selection of the Specialized Biological EducationArticle