Семеніхіна Олена ВолодимирівнаSemenikhina Olena VolodymyrivnaЮрченко Артем ОлександровичYurchenko Artem Oleksandrovych2017-02-012017-02-012016Semenikhina, E. Professional Readiness of Teachers to Use Computer Visualization Tools: a Crucial Drive [Text] / E. Semenikhina, A. Yurchenko // Journal of Advocacy, Research and Education, 2016. – Vol.(7), Is. 3. – P. 174–178. – Режим доступу до журн. : http://www.kadint.net/journals_n/1484738973.pdfhttps://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/971The training of teachers involves the formation of skills to use it in their professional activities. Given the exponential increase of information content, require special attention means of computer visualization of educational material, and the ability to use them the teachers became one of the main in the profession. The article describes four levels of readiness to use the means of computer visualization by teachers (passive, basic, conscious, and active) based on the proposed components of readiness (motivational, cognitive, technological, reflexive).Підготовка сучасного вчителя передбачає формування вмінь використовувати ІТ у професійній діяльності. Враховуючи експоненціальне збільшення вмісту особливої уваги вимагають засоби комп'ютерної візуалізації навчального матеріалу, а вміння їх використовувати вчителями стає одним з головних в професії. У статті описані 4 рівня готовності використовувати засоби комп'ютерної візуалізації вчителями (пасивний, елементарний, свідомий, активний) на основі запропонованих компонентів готовності (мотиваційний, когнітивний, технологічний, рефлексивний).enwillingness of the teachersmeans of computer visualizationreadiness for use of means of computer visualizationзасоби комп'ютерної візуалізаціїготовність вчителівготовності до використання засобів комп'ютерної візуалізаціївізуалізаціяvisualizationProfessional Readiness of Teachers to Use Computer Visualization Tools: a Crucial DriveКомпоненти та рівні професійної готовності вчителів до використання засобів комп'ютерної візуалізаціїArticle