Розуменко Анжела ОурелянівнаRozumenko Anzhela OurelianivnaРозуменко АнатолійRozumenko Anatolii2019-04-042019-04-042017Розуменко, А. О. Елементи історизму як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін [Текст] / А. О. Розуменко, А. М. Розуменко // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 71–72.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7100У статті обґрунтовано можливість та ефективність використання елементів історизму як засобу активізації пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів при вивченні математичних дисциплін. Наведено історичні факти, які можуть використовуватися при вивченні теорії ймовірностей.The possibility and effectiveness of usage of historicism elements as a method of activation of students ’ cognitive activities in the process of studying mathematical disciplines in higher educational establishments are substantiated in the article. Historical facts, which can be used in studying ofprobability theory, are given.ukпізнавальна діяльністьелементи історизмуматематичні дисциплінитеорія ймовірностейcognitive activityelements of historicismmathematical disciplinesprobability theoryЕлементи історизму як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплінElements of Historicism as a Method of Activation of Students’ Cognitive Activities in the Process of Studying Mathematical DisciplinesArticle