Мельникова Інна ВікторівнаMelnykova Inna ViktorivnaВлезько Олена МиколаївнаVlezko Olena Mykolaivna2020-06-112020-06-112020Мельникова, І. В. Особливості організації роботи студентів коледжу з картографічними матеріалами [Текст] / І. В. Мельникова, О. М. Влезько // Наукові записки Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка. Географічні науки : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; Українське географічне товариство, Сумський відділ ; [редкол.: Б. М. Нешатаєв, С. І. Сюткін, М. О. Барановський та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2020. – Том 2, вип. 1. – С. 182–186. – DOI: doi.org/10.5281/zenodo.3750190.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8918У статті наведена методична розробка практичного завдання з географії до теми «Географічна оболонка Землі». Проаналізовано результати його впровадження в коледжі для більш детального розуміння студентами взаємозв’язку між деякими компонентами географічної оболонки на прикладі побудови економіко-географічного профілю місцевості. Дане практичне завдання повністю відповідає вимогам діючої навчальної програми та розвиває практичні навики студентів роботи із картографічними матеріалами, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки. Стаття містить рекомендації по продуктивній організації навчального процесу враховуючи інноваційні форми роботи з даною віковою категорією студентів. Впроваджуючи дане практичне завдання були враховані можливі ризики, відповідно надані рекомендації по їх недопущенню. Для проведення дослідження були застосовані наступні методи: спостереження, порівняння, аналіз літературних джерел.The article presents a methodical development of a practical task in geography to the topic Geographic cover of the Earth. The results of its implementation in college are analyzed for a more detailed understanding by students of the relationship between some components of the geographical envelope, as an example of building an economic and geographical profile of the area. This practical assignment fully meets the requirements of the current curriculum and develops students' practical skills in working with cartographic materials, ability to establish cause and effect relationships. The article contains recommendations on productive organization of the educational process, taking into account innovative forms of work with this age category of participants of the students. In planning the implementation of this practical task, the possible risks were taken into account, and recommendations were given accordingly on their avoidance. The following methods were used for the study: observation, comparison, analysis of literary sources.ukкартографічні матеріалиекономіко-географічний профільпрактичне завданняcartographic materialseconomic and geographical profilepractical taskОсобливості організації роботи студентів коледжу з картографічними матеріаламиFeatures Organization of Work at the College Students with Cartographic MaterialsArticledoi.org/10.5281/zenodo.3750190