Декунова З. В.Dekunova Z. V.Лавська А. М.Lavska A. M.2019-11-192019-11-192009Декунова, З. В. Особливості взаємодії початкової та основної школи [Текст] / З. В. Декунова, А. М. Лавська // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 137–143.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8002У статті розглядається проблема адаптації учнів початкової школи до навчання у 5 класі; розкрито психологічні та педагогічні причини дезадаптації учнів молодшого шкільного віку; зазначено шляхи взаємодії вчителів початкової та основної школи щодо питання наступності.The article is dedicated to the problem of pupils’ adaptation for studying in the 5th form. Psychological and pedagogical reasons of pupils’ deadaptation is described here. The ways of junior and basic school teachers’ interaction in the question of continuity are indicated here.ukадаптація учнів початкової школипричини дезадаптаціїучні молодшого шкільного вікуpupils’ adaptation for studyingreasons of deadaptationjunior pupilsОсобливості взаємодії початкової та основної школиParticularity of Interaction Primary and Secondary SchoolArticle