Лі СюйLi Siui2024-03-252024-03-252023Лі Сюй Діагностичні методики формування слухової уваги студентів факультетів мистецтв університетів [Текст] / Лі Сюй // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023. – № 4 (128). – С. 195–205. – DOI: 10.24139/2312‐5993/2023.04/195‐205https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14305Стаття висвітлює хід констатувального експерименту за наступними структурними компонентами: пізнавально‐орієнтаційним та компетентнісно‐оцінним. У ході діагностичного експерименту були використанні наступні методи: педагогічні спостереження, тестування, опитування викладачів факультету мистецтв, відеозаписи виконання студентами творчого завдання,анкетування, практичні завдання, аудіо‐пазли, тощо.Діагностування виявило такі рівні сформованості означеного феномену: пізнавально‐орієнтаційний компонент, який складає 12,8% і є недостатнім,оскільки високий рівень в інших компонентах слухової уваги значно менший.Обрахунок даних за усіма досліджуваними компонентами дозволив встановити, що високий рівень сформованості слухової уваги притаманний 7,6% студентів факультетів мистецтв, середній рівень властивий значній кількості досліджуваних 38,1%.ukстуденти факультетів мистецтв університетівдіагностичні методикиконстатувальний експериментпізнавально‐орієнтаційний та компетентнісно‐оцінний компонентиstudents of art faculties of universitiesdiagnostic methodsascertaining experimentcognitive‐orientation and competence‐evaluation componentsДіагностичні методики формування слухової уваги студентів факультетів мистецтв університетівDiagnostic Methods of the Formation of Hearing Attention of Students of Faculties of Arts of UniversitiesArticle0009‐0003‐5267‐839010.24139/2312‐5993/2023.04/195‐205