Зосименко Оксана ВікторівнаZosymenko Oksana Viktorivna2018-05-302018-05-302011Зосименко, О. В. Педагогічні умови ефективної організації проектної діяльності студентів [Текст] / О. В. Зосименко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 204–214.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4872У статті досліджено проблему організації проектної діяльності студентів; розкрито поняття «педагогічна умова»; виявлено та обґрунтовано комплекс педагогічних умов ефективної організації проектної діяльності студентів, а саме: створення професійно орієнтованого освітнього середовища, оптимізація соціальної комунікації суб'єктів проектної діяльності, реалізація професійного контексту в проектній діяльності студентів, стимулювання самостійної пізнавальної діяльності студентів, забезпечення диференціаціїта індивідуалізації навчання.In the article the organization peculiarities of students project activity are studied; the term «pedagogical condition» is revealed; pedagogical conditions of effective organization of students project activity are found out and stated, in particular: making professionally oriented learning environment; optimization of social communication of project activity subjects realization of professional context in students project activity; stimulation of self-dependent cognitive activity of students; providing differentiation and individualization of learning.ukпедагогічна умовапроектна діяльністьнавчальний проектосвітнє середовищесоціальна комунікаціяконтекстне навчаннясамостійна пізнавальна діяльністьдиференціація навчанняіндивідуалізація навчанняpedagogical conditionproject activitylearning projecteducational environmentsocial communicationcontextual learningself-dependent cognitive activity of studentsdifferentiation of learningindividualization of learningПедагогічні умови ефективної організації проектної діяльності студентівPedagogical Conditions of Effective Organization of Students Project ActivityArticle