Ніколаї Галина ЮріївнаNikolai Halyna Yuriivna2018-09-252018-09-252010Ніколаї, Г. Ю. Музичний фольклор у змісті підготовки вчителів: етнопедагогічний аспект [Текст] / Г. Ю. Ніколаї // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: [ А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 189–195.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5361У статті обґрунтовано доцільність розширення змісту підготовки вчителів початкової школи, музики та хореографії до використання музичного фольклору як дієвого засобу української народної педагогіки, проаналізовано сферу етнопедагогічних досліджень. Доведено, що музичний фольклор безпосередньо впливає на духовний світ особистості, на формування її морально-етичних переконань та національної самосвідомості.The author substantiates the propriety of expanding the content of training of elementary school teachers, teachers of music and dancing via use of musical folklore as an efficient tool of Ukrainian traditional pedagogy, analyzes the spheres of ethnopedagogical research. It is proven that musical folklore has direct influence on spiritual sphere of an individual, on shaping his moral convictions and national identity.ukмузичний фольклорпідготовка вчителіветнопедагогічні дослідженняукраїнська народна педагогікаmusical folkloretraining of teacherethnopedagogical researchUkrainian traditional pedagogyМузичний фольклор у змісті підготовки вчителів: етнопедагогічний аспектMusical Folklore in the Content of Teachers' Training: Ethnopedagogical AspectArticle