Копіца О. І.Kopitsa O. I.2019-12-022019-12-022009Копіца, О. І. Система формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів трудового навчання [Текст] / О. І. Копіца // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 326–336.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8169У статті досліджено систему формування вмінь діалогічної взаємодії, її структурні компоненти; зосереджено увагу на необхідності управління цією системою шляхом використання структурно-функціонального підходу. Розглянулися проблеми професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання; обґрунтовано необхідність такої складової професійної компетентності майбутніх учителів трудового навчання, як уміння діалогічної взаємодії.The article explored a system of skills formation dialogical interaction, its structural components, stressing the need to manage the system through the use of structural functional approach. We consider the problem of training future teachers of labor studies. The author justifies the need for such a component of professional competence of future teachers’ employment skills training as dialogical interaction.ukдіалогічна культурасистемний підхідструктурно-функціональна модельуміння діалогічної взаємодіїdialogic culturesystematic approachstructural-functional modelskills of dialogic interactionСистема формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів трудового навчанняSystem of Forming Skills of Dialogical Interaction of Future Teachers of Labor TrainingArticle