Розуменко Анжела ОурелянівнаRozumenko Anzhela Ourelianivna2018-08-302018-08-302011Розуменко, А. О. Використання індивідуальних завдань з історії математики як засобу формування професійних компетентностей майбутніх учителів математики [Текст] / А. О. Розуменко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 250–255.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5184У статті обґрунтовано доцільність використання індивідуальних завдань з історії математики з метою формування загальних і предметних компетентностей майбутніх учителів математики. Наведено структуру таких завдань.In article the expediency of use of individual tasks on stories of mathematics for the purpose of formation of the general and subject competences of future mathematics teachers is considered. The structure of such tasks is resulted.ukпрофесійні компетентностіісторія математикиіндивідуальні завданняprofessional competencemathematics historyindividual tasksВикористання індивідуальних завдань з історії математики як засобу формування професійних компетентностей майбутніх учителів математикиUse of Individual Tasks From Mathematics History as Means of Formation of Proffesional Competence of the Future Mathematics TeachersArticle