Волчаста М. М.Volchasta M. M.2019-11-292019-11-292009Волчаста, М. М. Оптимізація навчання математики у 5–6 класах засобами нових інформаційних технологій [Текст] / М. М. Волчаста // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 142–150.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8144У статті розглянуто використання комп'ютера на уроках математики у 5–6 класах, як нетрадиційного засобу унаочнення, зацікавлення, формування вмінь і навичок, що сприяє оптимізації навчального процесу, запропоновано рекомендації до використання комп'ютера на уроках математики у 5–6 класах як нетрадиційного засобу унаочнення, нагальне виконання яких вимагає сьогодення.The article under consideration deals with problems of using computers at maths lessons in Grades 5–6 as a non-traditional means of visual aids as well as the way of rousing students interest and building up skills and competences which promotes the optimization of teaching procedure and ensures reaching of targets which appropriate to the demands of the present-day reality. Recommendation to use a computer in the classroom mathematics in 5–6 classes as unconventional means to illustrate the urgent implementation of which requires the present.ukоптимізація навчаннянові інформаційні технологіїзасоби унаочненнянавчальний процесурокуміннянавичкиoptimization of studiesnew information technologiesfacilities of show evidentlylearning processlessonskillsОптимізація навчання математики у 5–6 класах засобами нових інформаційних технологійOptimization of Mathematics Teaching in Grades 5-6 by Means of New Information TechnologiesArticle