Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-242017-04-241997Каленик, М. В. Узагальнені плани діяльності суб’єктів навчання і стандарти фізичної освіти [Текст] / М. В. Каленик // Стандарти фізичної освіти в Україні: технологічні аспекти управління навчально-пізнавальною діяльністю : науково-методичний збірник. – Кам’янець-Подільський : К-ПДПУ, 1997. – С. 25–26.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1733У стандарт фізичної освіти повинні входити не тільки перелік компонентів змісту шкільного курсу фізики, а й вимоги до результатів їх засвоєння, найбільш загальні уміння та навички. Це вказує на доцільність пошуку узагальнених планів діяльності суб'єктів навчального процесу, що визначають стратегію вивчення окремих груп компонентів змісту шкільного курсу фізики, які відповідають структурним елементам наукового знання.In the standard physical education must include not only the list of ingredients school physics course content and the requirements for the results of their learning, the most common and skills. This indicates the feasibility of generalized search business plans of the educational process, defining the strategy of studying individual groups of components of the content of school physics course, which correspond to the structural elements of scientific knowledge.ukузагальнений план діяльностікомпонентструктурний елементістотні ознакистандарт фізичної освітиcomponentgeneral activity planessential featuresstructural elementstandard physical educationУзагальнені плани діяльності суб’єктів навчання і стандарти фізичної освітиGeneralized Plans and Activities of Teaching Physical Education StandardsArticle