Шара С. О.Shara S. O.2019-11-272019-11-272009Шара, С. О. Система психолого-педагогічних умов професійної адаптації молодого викладача [Текст] / С. О. Шара // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 274–283.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8117У статті розкрито зміст трьох груп психолого-педагогічних умов, які впливають на розвиток професійної адаптованості і підвищують результативність процесу професійної адаптації молодого викладача: організаційних, методичних і психологічних.The article deals with three groups psychological pedagogical factors influencing the development of professional adaptation and enhancing the effectiveness of the process of professional adaptation of young educators: organizational, methodic and psychological.ukпсихолого-педагогічні умовипрофесійна адаптаціямолодий викладачpsychological and pedagogical conditionsprofessional adaptationyoung teacherСистема психолого-педагогічних умов професійної адаптації молодого викладачаThe System of Psychological and Pedagogical Conditions for Professional Adaptation of a Young TeacherArticle