Самсонова О. О.Samsonova O. O.2018-02-052018-02-052012Самсонова, О. О. Категорія професіоналізму в теорії перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогів дошкільних навчальних закладів [Текст] / О. О. Самсонова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 260–266.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3901У статті розкрито та проаналізовано сутність поняття «професіоналізм» у педагогічній науці, розглянуто різні підходи до визначення суті професіоналізму.In the article essence of concept «is dug up and analysed professionalism» in pedagogical science, the different going is exposed near denotation of professionalism, feature of professionalism of teachers of preschool.ukпрофесіоналізмпрофесійний розвитоксаморозвитокпрофесійна діяльністьprofessionalismprofessional developmentprofessional activityКатегорія професіоналізму в теорії перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогів дошкільних навчальних закладівCategory of Professionalism in the Theory of Retraining and Professional Development of Teachers of Preschool Educational InstitutionsArticle