Леонтьєва О. Ю.Leontieva O. Yu.2018-12-192018-12-192010Леонтьєва, О. Ю Гнучкість та відкритість як характерні риси системи професійної освіти у Данії [Текст] / О. Ю. Леонтьєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 79–89.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6234У статті визначено цілі професійної освіти у Данії; охарактеризовано базові принципи організації системи професійної освіти; висвітлено особливості управління цією системою; проаналізовано гнучкість структури та змісту професійної освіти; окреслено шляхи підвищення її відкритості.The objectives of Danish VET system are singled out; the basic principles of VET system organization are characterized; the peculiarities of the system management are described; the flexibility of the structure and content of professional education is analysed; the ways of making the system more inclusive are described in the article.ukцілі професійної освітиподвійний принцип підготовкисоціальне партнерствонеперервна освітагнучкість та відкритість системи професійної освітиVET system objectivesdual training principlesocial partnershiplifelong learningflexibility and inclusiveness of VET systemГнучкість та відкритість як характерні риси системи професійної освіти у ДаніїFlexibility and Inclusiveness as Characteristic Features of Professional Education in DenmarkArticle