Алексєєв Олександр МиколайовичAleksieiev Oleksandr MykolaiovychАлексєєва Галина ВолодимирівнаAleksieieva Halyna Volodymyrivna2018-12-202018-12-202010Алексєєв, О. М. Порівняльний аналіз проектного та коректувального методів визначення складності тестових завдань [Текст] / О. М. Алексєєв, Г. В. Алексєєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 232–239.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6258У статті за результатами порівняльного аналізу експериментальних методів визначення складності тестових завдань розроблені рекомендації щодо раціонального використання проектного та коректувального розрахунків індексів складності завдань під час проектування тестів для контролю успішності навчання студентів.Using the results of comparative analysis of experimental methods for determining the complexity of test questions, the article offers recommendations for rational usage of designed and corrective estimates for indices of test complexity when test questions are being designed.ukтестовий контрольімітаційна модельтестове завданняскладність завданьіндекс складності завданняпроектний розрахуноккоректувальних розрахунокекспертне оцінюванняtest controlimitational modeltest questiontest complexityindex of test complexitydesigned estimatecorrective designexpert evaluationПорівняльний аналіз проектного та коректувального методів визначення складності тестових завданьComparative Analysis оf Design аnd Corrective Methods for Determining Complexity of Test QuestionsArticle