Артюх Л. В.Artiukh L. V.2021-04-222021-04-222015Артюх, Л. В. Використання методу проектів як засіб оптимізації навчання математики [Текст] / Л. В. Артюх // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 8–9.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10630Для оптимізації навчання математики зручно використовувати метод проектів. Існує багато різновидностей проектної діяльності. Кожен втілений в життя проект, створений учнями чи групою учнів під керівництвом учителя є значущою роботою в навчально-пізнавальній діяльності як учня так і учителя.It is convenient to use project methods to optimize the teaching of mathematics. There are many varieties of project activities. Each project realized in life created by students or by a group of students under the teacher's control is a significant work in the teaching and learning of both the student and the teacher.ukпроектпроектна роботапроблемна ситуаціяprojectproject workproblem situationВикористання методу проектів як засіб оптимізації навчання математикиUsing of Project Methods as a Means of Optimizing the Teaching of MathematicsArticle