Булатова Людмила ОлександрівнаBulatova Liudmyla Oleksandrivna2018-10-082018-10-082018Булатова, Л. О. Формування професійної готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва: гендерний підхід [Текст] / Л. О. Булатова // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: М. Б. Євтух, В. С. Бугрій, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : СумДПУ [ім. А. С. Макаренка], 2018. – № 1 (6). – С. 7–12.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5429В статті розглянуті питання оновлення змісту професійної підготовки вчительських кадрів мистецьких дисциплін, зокрема вчителя музичного мистецтва, з позиції впровадження гендерного підходу в навчальний процес. Визначені принципові положення, функції, завдання успішної реалізації новітньої концепції та запропоновані на цій основі умови формування професійної готовності майбутнього вчителя.The paper deals with updating the content of vocational teacher training, particularly teachers of music, from the perspective of gender hike in the learning process. Identified the principal regulations, functions, tasks, successful implementation of advanced concepts and proposed on this basis, conditions for the formation ofprofessional readiness of future teachers.ukгендерний підхідпрофесійна готовність«скритий навчальний план»егалітарні відносинигендерна свідомістьгендерний аналізпринципи і умови організації навчанняgender approachprofessional commitment"hidden curriculum"egalitarian relationshipsgender awarenessgender analysisprinciples and conditions for trainiФормування професійної готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва: гендерний підхідFormation of the Professional Readiness of the Future Teacher of Musical Art: a Gender ApproachArticle